Garantia produselor

Garantia produselor

Toate produsele beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent produsului din comanda, clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau.
 

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia produsului pe adresa de e-mail vanzari@regius.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
 

Certificatul de garantie pentru comenzile online nu trebuie sa fie completat, el fiind valabil in forma in care vine de la producator.
 

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand pagina de contact.
Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia produsului. 
 

Returnare

Potivit legislatiei in vigoare, clientul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a produselor.
 

In cazul in care clientul persoana fizica solicita retragerea din contract in cadrul termenului legal, comanda fiind achitata, Regius va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data in care produsul ajunge in depozitul Regius. In acest caz, clientul are obligatia de a ambala produsul si de a-l preda curierului trimis de Regius. Clientul trebuie sa ambaleze corespunzător produsele (de preferat in ambalajul original), orice deterioare a produsului datorata firmei de curierat pentru expeditia retur va fi imputata clientului. În cazul în care clientul alege alta firma de curierat pentru trimiterea produsului va suporta costurile de transport.
 

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, cu toate accesoriile si consumabilele aferente (daca este cazul, inclusiv manuale si alte materiale), sa fie insotite de certificatele de garantie ale produselor intacte si documentele originale care le-au însoțit.
 

Costurile de retur si transport ale produselor in cazul in care cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produselor, sunt suportate de consumator, cu excepția cazurilor când produsele sunt defecte sau incomplete. Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.
 

Regius va rambursa contravaloarea produsului  in termen de 14 zile de la receptionarea produsului/produselor care fac obiectul returului.  In cazul in care produsul nu este in starea in care a fost livrat (este deteriorat sau nefunctional), Regius isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate clientului.
 

Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. - pentru comenzile achitate cu card bancar - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

  2. - pentru comenzile achitate cu op / ramburs/ card bancar- prin virament bancar;

  3. - pentru comenzile achitate ramburs - prin virament intr-un cont bancar (IBAN și titularul contului) furnizat de client la adesa vanzari@regius.ro