Garantie si returnare

Garantie

Toate produsele beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Pentru o corecta comunicare a certificatului de garantie aferent produsului din comanda, clientului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din contul sau.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia produsului pe adresa de e-mail vanzari@regius.ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Reclamatiile privind deficiente ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand pagina de contact.
Clientul are obligatia sa ia la cunostinta si sa respecte prevederile cuprinse in certificatul de garantie, in caz contrar existand riscul de a pierde garantia produsului.

Returnare

Potivit legislatiei in vigoare, clientul persoana fizica isi poate exercita dreptul de retragere din contract in termen de 14 (paisprezece) zile de la intrarea in posesie a produselor.

In cazul in care clientul persoana fizica solicita retragerea din contract folosind adresa de email: in cadrul termenului legal, in cazul in care comanda este achitata, Regius va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Regius de catre clientul persoana fizica asupra deciziei sale de retragere din contract.
Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

  1. - pentru comenzile achitate cu card bancar -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

  2. - pentru comenzile achitate cu op / ramburs/ card bancar-> prin virament bancar;

  3. - pentru comenzile achitate prin credit de consum -> anulare / recalculare contract rate.

Regius va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsele (se va lua data cea mai recenta).

Regius isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate clientului persoana fizica cu valoarea care rezulta din manipularea produselor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produselor. Suma retinuta este in functie de starea, aspectul si functionalitatea produselor returnate.

Clientul va suporta costurile de transport dus-intors in cazul returnarii produselor in termenul prevazut, inclusiv pentru produsele cu transport gratuit catre client.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract urmatoarele:

  1. - contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre Regius sau furnizorilor sai;

  2. - furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de clientul persoana fizica sau personalizate in mod clar;

  3. - furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

  4. - furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre clientul persoana fizica;

  5. - contractele in cazul carora clientul persoana fizica a solicitat in mod special Regius sau furnizorilor sai sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Regius sau furnizorii sai presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de catre clientul persoana fizica sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;

  6. - furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

  7. - furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al clientului persoana fizica si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.